Långt Närcon inlägg

Så här är en hel del av bilderna jag tog från närcon! Sammanlagt tog jag 393 bilder. 52 av dem la jag upp på facebook. Men det var mest på mina vänner mm. Men här är bilder som är mer sammanfattande på konventet i sig från synvinkeln från vad jag gjorde ^^
 
Först. Vänta på att få gå på buss från Göteborg o3o
 
Anländer :D
 
Kö :V
 
BADANKOR <3
 
Och nu en massa cosplays! :D
 
Pony meet C: Dock var inte min pojkvän med :c
 
Någon hade med sig en Discord plushie! ;u;
 
Saker som såldes! /)OvO/) ~ ~  ~   ~
 
Jag ville så gärna ha den Pichun! Men jag kunde inte bestämma mig och sedan tog den slut ;n;
 
 
Hon som skrivit Mjau signerade alla mina böcker! Iiihhh! x'3
 
Lolitaaaaa!!!! ;3; Önskar att jag köpte mera där ifrån! Men det var så dyrt ;v; 
 
Eat my kimchi var där! ;D Visste inte att det var dem när jag såg dem gå runt på konventet! Men när jag såg dem på deras Q&A så blev jag typ "oh.. var det dem!!?" :P
 
Reika och en annan japansk cosplayare hade signering. Jag orkade inte stå i den långa kön men jag fick bild på dem iaf :x
 
En random ninja kommer fram till mig bakifrån och det visar sig vara en läsare som följt mig i typ 3-4 år! :D Liksom wooow! Mötte en annan läsare också men nog fick jag inte en Ninja-tasic kaststjärna av den andra personen ^3^ Är så underbart kul att folk som vet vem jag är online kommer fram till mig och säger att de vet vem jag är och sådant, får mig att känna mig bra typ quq
 
Närcons skapare Samuel visade upp sin bebis för hans kungadömme! ;D
 
 
Så var man hemma då C:
Som sagt så var detta det bästa konventet jag varit på. Kanske för att jag hade pojkvännen där? Eller kanske för att jag hade mera saker att se fram emot? Eller bara för att det var så bra organiserat mm? Vilket som så var det superskoj! Nästa konvent kommer bli confusion för mig! Som är i december och i år i svenska mässans salar! :D
Ser fram emot mer konvent! Vill gå på mera konvent! ;3; <3
 
note: Den par-cosplayen jag hade jobbat med i ett par månader blev inte av att vi klädde oss i :P Vi bara inte kände för det :/ Men det är ok! Det var inget stort jobb med den och jag var inte heeelt nöjd ändå. Men det var kul att jag hade något att pyssla med inför Närcon ändå :)

Postat av: blehh desu

:/// åhh vad jag ville komma :////

2014-07-30 @ 22:17:29
URL: http://tofsie.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0