Nya och gamla skor!

Hur många år sedan kan det ha varit sedan jag köpte mina svarta ballerina skor tro? Jag tror att jag köpte dem i åttan och det var för fyra år sedan eller så! Och de har helt klart slitit ut sig rejält! Jag har försökt hitta ett liknande par och i veckan så lyckades jag! ^^


Jag är ganska så bra på att slita ut skor då jag knappt köper skor alls ofta. Ungefär en gång per halvår kanske som mest. :S
Men åh vad jag vill ha många fina skor! *-*




Även om jag skall försöka att inte köpa så mycket svarta saker från och med en tid tillbaka så kände jag att jag ville i alla fall ha ett par nya svarta ballerina skor. Då jag använt mitt äldre par så mycket!
För de nyfikna så har jag storlek 41.. Yeah, ganska svårt att hitta skor som passar 'n'

Postat av: TheSiike

Ja de var ju lite utslitna xD Men bra att du hittade ett nytt par ^v^

Svar: Yeah :D
Louise/Lomise

2014-07-02 @ 13:50:59
Postat av: lollo

Känner igen det där super svårt att hitta bra skor! Har nämligen också 41 x)

Svar: Ah D:
Louise/Lomise

2014-07-02 @ 18:39:36
URL: http://lollolarsson.bloggplatsen.se
Postat av: TheSiike

Louise, är du fortfarande Scandinavia and the world fan? :D

Svar: JA! Klart! :D
Louise/Lomise

2014-07-02 @ 21:45:19
Postat av: TheSiike

Har du sett Hetalia? Om du inte har det kan jag rekommendera det :3 Det är typ som SATW men anime och det handlar mer om axel-makterna och de allierade under andra världskriget c:

Svar: Jo jag vet om den. Bland mina Hetalia vänner är jag Rumänien av någon anledning C:Jag har sett filmen och något avsnitt men det var inte riktigt min typ av anime :S Eller så har jag bara inte kommit in i den :2
Louise/Lomise

2014-07-03 @ 17:06:52
Postat av: TheSiike

Man kommer ju inte riktigt in i den, den tidshoppas hela tiden och går ifrån någon tidsperiod till någon helt annan till bara vardagligt med länderna xD Men det roliga med animen är ju ländernas (karaktärernas) relationer till varandra xD Men jag tycker inte heller animen är så himla fantastisk men vissa karaktärers relationer till varandra är underbara c: Vågar inte spoila någonting dock xD

Svar: Jo visst men man kan ändå komma in i en anime. Så som mina galna Hetalia vänner! Men jag har bara inte hittat någon sida att de dem kanske och jag är inte intresserad nog att hitta en :P
Louise/Lomise

2014-07-03 @ 19:20:44

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0