Asuna figur

Denna figuren fick jag egentligen för flera veckor sedan ^^' Jag bad Joel köpa den till mig för jag såg ett bra pris och det kändes som att jag aldrig skulle få den chansen igen! (Och jag kan inte köpa online själv så hehe)
Men så tog den lång tid att komma och sedan har jag inte fått hem den och så hade den ingen plats osv.
 
Men nu har Asuna en fin plats ^^
Hon är kanske inte min favorit karaktär av alla karaktärer jag gillar men jag älskar figuren jag har med henne OuO
 
Sword art online är helt klart en av mina top tre favo animes ^^
Av alla jag sett ha den nog varit den jag gillat mest under tiden jag håll på att kolla på den :)
 

Postat av: TheSiike

Vilka är de andra 2 i din top 3 då? :3

Svar: Många räknar inte Avatar som en anime men för dem som gör det så är det min nr 1! Annars så gillar jag Host Club. Någon anmärkningsvärd mer favorit har jag inte :P
Louise/Lomise

2014-06-06 @ 17:05:53

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0