Dumma jeans i värmen

Hej!
Igår mådde jag riktigt dåligt, hade ont över allt och ville jättejärna inte gå till skolan dagen efter. Men jag var tvungen att gå ändå då jag hade viktiga saker att göra. Men jag valde att bara gå i tshirt och jeans. Det brukar få mig att känna mig bättre. För då behöver jag inte fokusera på hur jag ser ut utan bara få mina dumma skoldagen gjort.
Men det var ett misstag! Det var ju typ 23 grader i stan idag! *-*
Det gick bra i skolan men på bussen hem var det så himla varmt x_x

Så i sommar kommer jag inte vilja ha jeans alls för att inte hamna i den situationen igen!
Men och andra sidan så kommer jag behöva ha det på mitt jobb :S Och jag har sett ett par fins byxor i nordostan... Åh vad svårt allt blev nu Dx




Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0