Paket i mängder!

Då jag har beställt en massa från ebay för några veckor sedan så har det kommit denna veckan ganska så många paket! ♥ Väntar just nu på att posten skall komma! 
Jag blir dock så väldigt sugen på att få hem paket med vardagskläder i :c Men det får jag ta att beställa efter Närcon då jag vet hur mycket pengar jag har över, och även då kommer jag få min lön så yay :3
Men för nu så får jag tänka på att få ihop dessa hemliga cosplays! :D
 
 
 

Postat av: TheSiike

Det känns så konstigt att läsa din blogg nu, jag brukade vara en aktiv läsare typ 2010-2012. Det kändes så häftigt på det där panda spelet Panfu eller whatever hur alla samlades runt dig och så :3

Good ol' times...

Svar: Är du en aktiv läsare nu för tiden? :3
Louise/Lomise

2014-06-28 @ 11:47:05
Postat av: TheSiike

Jag började läsa för någon vecka sedan, men jag är lagom aktiv nu xD

Svar: yaaaay C:
Louise/Lomise

2014-06-29 @ 18:42:00
Postat av: TheSiike

Wweeeeeee happy pandas ^^,

Svar: Weeee~
Louise/Lomise

2014-06-29 @ 20:43:53

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0