Vill till Närcoooon!

Av någon anledning så fäljde texten och videon inte med när jag sparade mitt inlägg igår :S
Men det är väll bara att skriva om det då!
 
Min absoluta favorit lolita kanal på Youtube la ut denna cosplay/lolita videon igår och jag blev så extremt sugen på att åka till Närcon när jag såg den! *u* Det är 34 dagar kvar tills konventet men det känns som så lång tid ;~; Nåja, måste ändå vänta in massa saker i posten som är till cosplays och sådant, men endå! Närcon!!
 
 
 

Postat av: saifeng

Vem ska du cosplaya? Jag ska dit år! :3

Svar: Jag skall vara Derpy och en annan! Du har väll sett min Derpy cosplay? Om inte så finns det bilder här på bloggen ^^Den andra jag skall vara är en hemlis! :D
Louise/Lomise

2014-06-19 @ 12:58:14
Postat av: sak

Vill också dit, skulle så gärna vilja träffa dig, men går troligen inte T_T

2014-06-20 @ 21:36:46
URL: http://tofsie.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0