Grafiska projektet just nu

Även om jag är så trött på skolan att jag bara vill gå och lägga mig i ett hål i marken så är ändå estet lektionerna väldigt givande ^^ De får mig känna att det är värt att gå i gymnasiet. (Det säger jag nog inte när jag sitter med engelska, historia och samhäll läxan men jaja)
Och just nu håller vi på med två rikitgt roliga saker! Den ena får ni se på fredag vad det är, men det har att göra med att göra små modeller av hus >u<
Men den andra är att göra en kalender i InDesign! :D
Och det är jätteskojigt för man får välja precis hur man vill ha det och sådant! ^^ En tjej i min klass målar bilderna själv. Om jag ändå var så bra att jag kunde måla bra bilder under en kortare tid ;~; 
Men jag är ändå nöjd med mitt tema val! Och det är cosplay! 'u' 
 
 
Så jag lägger inte bara in coola cosplay bilder utan jag har också lagt in när det är konvent ^^ Fast ska nog göra det lite transparant, vi får se :S
Så ska jag också måla dit "stickers" eller liksom pynt. Som blommor på våren och snöflingor på vintern osv :D Är så glad över denna uppgiften >w<


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0