Idag over all

Idag så som igår så hade jag utvecklingsdag, vilket innebär ingen skola ^^ Fast men måste ha utvecklingssamtal en av dagarna.
Så på morgonen var jag med Joel då han sov över från igår. Sedan åkte vi hem till honom för att hämta en grej han behövde. Sedan körde pappa oss till skolan då vi skulle ha samtal samma tid som Joel började. Så vi hade det. Gick väll bra~
Sedan åt vi på McDonalds. Och vem träffar vi där. Jo Joel X3 Han och hans kompisar skulle äta där i stället för på skolan så jag fick äta lunch med honom också /);u;(\
För pappa skulle till ett ställe så han behövde ändå gå när Joel kom! Bäst timeing!
Sedan åkte jag hem och typ somnade hehe. Vaknade för en stund sedan. Ska se om jag får pluggat eller något ikväll.


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0