Sugar cookie hotel Projekt

 
Under ganska många veckor så har min Graf kurs och Design kurs i skolan haft ett projekt gemensamt. Man kan säga att det var som ett slutprojekt. I uppgiften så skulle man hitta på ett hotell och utifrån det skulle man i grafen göra en goodie bag, roomservice meny, shampoo och balsam flaska, anteckningsblock och en stör ej- skylt. 
I designen skulle vi göra något um design till hotellet :P Kunde vara att göra ett 3D rum. På datorn eller en modell. Eller så kunde man göra en möbel, en servis eller mönster. Men jag valde att göra ett annat alternativ vilket var kläderna på dem som jobbar där :)
 
Så här är allt jag fick till! ₍՞◌′ᵕ‵ू◌₎♡
 
Först skulle man göra en mood board~
 
Sedan en logga. Och sedan grejerna :P 
Så här är min logga, på påsen :3 Jag lade till en rosett också för att det skulle ha något extra fint! :D
 
Alla fysiska saker ~
Skylten säger "stay out" på japanska. Och på blocket är det bara loggan och hemsidan under kakan.
 
Sedan kläderna ~
 
 Någon av er som hade velat jobba på mitt hotell? ;u;

Postat av: nånting

HADE VELAT BO DÄR OMFG

Svar: :D
Louise/Lomise

2014-05-31 @ 11:28:34
URL: http://tofsie.blogg.se
Postat av: lollo

Hade helt klart jobbat där om jag fick springa omkring i mittersta klänningen!

Svar: Det hade du fått :'3
Louise/Lomise

2014-05-31 @ 12:14:09
URL: http://lollolarsson.bloggplatsen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0