Sad story från lolitabutiken

Idag tog jag tiden på min långa tid innan HK att köpa en massa grejer! Tyg och lera till cosplay och sedan så ville jag besöka lolitabutiken!

Lolitabutiken ligger på backaplan och kommer bara vara där i november. Jag blev jätteglad för att detta betydde ju att jag kunde prova skorna innan jag köper dem! Den möjligheten finns ju inte annars med lolita skor! Men jag blev lite smått depp när de sa att de bara hade som Max storlek 39... Jag har 42! Så besviket köpte jag dock ett hårspänne bara för att ha köpt någonting... :( Det förstörde halvt min dag. + att det var lite innan det som jag märkte att jag började bli förkyld, bluu inte kul :c

Men annars så var butiken jättefin såklart! Jag önskar att den kunde vara där hela tiden!


Spännet och tyg jag köpte till cosplay!



Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0