Bilder från helgen

Så jag hade ett litet kalas med bara ett par av mina brony vänner som är som syskon för mig! <3 Ville inte ha en stor grej så bjöd in de närmaste~
 
Jag hade dock bakat ganska mycket för att jag ville gärna prova på en massa nördiga mumsigheter jag sett på youtube hundra gånger!
 
Och då det var spel tema så jag pyntade med mina spel grejer (och några av Joels) <3
 
Pokebollarna blev fail. Var snål och tog vanlig bakningschoklad i stället för candy melts så de var assvårt och blev som sagt lite fail.. Men de hann att äta upp dem innan de märkte något hoppas jag o3o
 
Innuti var en pokemon som de fick sätta på sitt glas o3o
 Portal tårta som jag gjorde liten egen variant av~
 
Vi spelade lite standard wii och mario spel på dagen men på kvällen blev det Singstar och Just dance ^^
 
Jag la mig kvart i tre O3O På morgonen var alla sega så som det skall vara <3 
 
Jag får ta och visa presenterna jag fick i ett annat inlägg ^^


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0