Från i lördags

 Innan jag fyllde år visste jag inte vilket gäng jag skulle ha kalas med. Mitt och Joels gemensamma gäng eller mitt "syster gäng" som jag hade över för två år sedan? Så jag bestämde mig för att ha två stycken kalas! 
Men allt går inte att förutsäga så detta kalaset blev väldigt mini~ Det kom fyra personer av 12 inbjudna ^^; 
Men! Det stoppade oss inte från att ha roligt x3
 
När jag bakade så blev någon sorts djur cupcake! Det var inte meningen att det skulle bli det men det ser ju ut som en hund så då får det väll vara små hundar! 
 
Tårtan jag gjorde fick små emojis på sig~
^3^ *A* ´・ ω・`  ( ͡° ͜ʖ ͡°)
 
Vi spelades mest eye-toy och kollade på kvällen på Ronja rövardotter (animen)
 
 
 
Även utan många gäster så kan man ändå allt få till a good time, ne? >u<


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0