Cupcake och L som present

Det var två som firades på festen jag var på i lördags. Två i min ålder i alla fall som jag kände. Eller nu var det så att jag inte kände en av dem men jag fick hört vad han ville ha ändå ^^

Och, tja, jag gjorde lerfigurer till dem! Ett cupcakehalsband till Shaira och en L till hennes brorsa! De blev båda jätteglada! Han blev superförvånad att jag visste att han älskade L men jag hade hört det från hans syrra när jag frågade om ideér till något att ge honom X3 Shaira hade dock en liten aning om vad hon skulle få men hon verkade ändå överraskad :3


Var tvungen att ta bilder efter att de hade öppnat paketen. För jag glömde att ta bild innan jag gick hemifrån. därför blev det sådan bakgrund xS


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0