Presenter från i lördags

Fick så många söta saker i lördags :3 Förutom det som man tydligt ser vad det är för något så fick jag en spegel med en vanlig sida och en close up sida! :D Och ett prisentkort på SF bokhandeln på 300kr! Jag vet precis vad jag skall köpa för någonting *u*
 
Är särskilt förtjust i Line figuren! För att det var en sådan grej jag inte visste att jag ville ha förrens jag fick den! För jag har inte sett att de finns merch med de figurerna innan. Och nu när jag har den så vill jag ha flera av de söta karaktärerna!! ^^
 
 

Postat av: Amanda

Gud vad kul att se att du fortfarande bloggar! Jag läste din blogg JÄMT förut (typ 2010-2011) när jag spelade Panfu ;) Du var alla pandors idol xD hur är det med dig nu? Jag vet inte om vi träffades nån gång, jag hette Silja medan jag spelade. Vad kul i alla fall! Lycka till med bloggen :)

Svar: Det är bra med mig nu, tack för att du frågar! x3Och jo jag tror att vi möttes! Eller jag känner igen ditt namn i alla fall! Eller så kommer jag ihåg det från kommentarerna :o Men nåja, jag hoppas att du stannar kvar och kommer läsa mera av mig i nutid. Jag har massa att skriva om fortfarande, bara andra grejer x)
Louise/Lomise

2014-10-29 @ 09:10:09

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0