Senpai Club - Episode 2, Part 1

Så. Jag sa att jag åkte upp till Örebro för att jobba med Eric med detta avsnittet! Detgjorde jag också. Hon som gjorde rösten till tjejerna slutade och han behövde någon annan som gjorde rösterna. Och den personen lyckades bli jag! Så jag var där uppe och spelade in, spelade tv spel med Eric och åt middag med hans familj. Det var jättekul!
 
Men tråkigt nog så tyckte inte de japanska företaget som han jobbar med att min japanska lät bra så han fick ta in hon andra tjejen ändå så jag har ingen del i denna videon alls även fast jag spelades in osv. 
Men kanske det är för det bättre? Om han hade tagit mig så hade han ju inte tagit in hon andra tjejen! Och det låter ju alltid bäst med samma röst från början till slut :)
 
Så även fast jag inte kom med i avsnittet så känns det ändå kul att få ha spelat in en voice acting grej ^^


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0