Lerfigurer från veckan

Åh! Nu blev det ett sådant där sent inlägg igen! Saken är att jag ville bli heeeelt klar med mina lerfigurer innan jag bloggade om dem. Och jag blev klar för någon timme sedan. Men nu kan jag visa! ^^ Jag har jobbat på dem lite olika dagar under veckan.

Idag så gjorde jag de här! Homestuck grejer c: Loggan var väldigt simpel! (Y) 
Baby Karkat tog dock flera timmar! Jag funderar på att göra alla troll som små sådana och sedan kunna hålla alla!! <3!! 

Rainbow dash tårta!! Tog jättelångtid! Mest för att det var svårt att kunna hålla tag om den och göra kak-struktur när inte kunde hålla på den kletiga sidan (det blåa). Jag började på den i fredags men blev helt klar idag. (Jobbade inte mycket på lördagen)

Gjorde random cupcakes för jag ville gärna ha ett par rosa nya örhängen ^^
Och också en glass. Men det är inte lera ovanpå. Det är ett annat konstigt material jag hade över. Jag gjorde dock denna förra veckan tror jag.

Lolita tårta! Eller något :P Ville bara prova på dendär insidan. Kommer nog göra örhängen av dem. Den gjorde jag i fredags.

Och slutligen. Vad jag gjorde som gav mig inspiration till allt det andra! En safaritårta! :D Jag såg en video på hur man gör en riktig sådan tårta men jag gjorde den i lera i stället x3 Jag gjorde den i torsdags men blev klar på fredagen.




Postat av: Lunie

Woow OoO

2014-09-30 @ 07:34:57

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0