Senpai club episode 1

Vissa saker tror man att man har visat men så inser man att man totalt missat det! D:
Denna anime parodin har jag varit kär i sedan i våras tror jag. Han som gjorde den var också på Närcon och hade föreläsning och jag tog med mig en bild för honom att signera ^^ 
Och utan att säga för mycket så kan jag säga att jag har ett finger med i andra avsnittet, vi får se hur det går med det, ni får allt veta när avsnittet kommer ut ;)

Postat av: Annie

Hej! Jag har ett tips på en superbra manga du kan läsa! :) Den heter "Detective Conan" och det är seriöst det bästa jag har läst! Tror att du skulle du tycka om den, för det gör i alla fall jag!! :)

Svar: Haha! Jag läste den faktiskt för ett par år sedan! Men jag kom inte så långt. Är inte så mycket för att läsa långgående mangas. Dock så lånade jag böckerna på bibliotek. Så om jag springer på en samling av de böckerna till bra pris någon gång så kanske jag köper dem x3
Louise/Lomise

2014-09-28 @ 11:17:25

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0