Skor från ebay

Hellu! 
Ni som är som jag och kollar på ebay mycket stöter ofta på att när ni ibland söker på något så är det ofta en viss produkt som dyker upp ganska ofta. Tja jag har fallit för en sådan grej!
Ett par skor! Eller stövlar! Men de är inte jätte vattentåliga säger mamma så jag skulle inte kalla det för stövlar kanske :P
 
De passar bra i storlek som tur är! Men de är väldigt obekväma att gå i. Jag tror nog att jag kommer ha röda märken på fötterna sedan. Men de är jättebra att sitta i och de är ändå helt ok att gå i så länge jag inte går långt.
Det jobbiga med dem dock är att de stinker pvc-plast. Men det kommer nog gå över. Men vad som inte kommer gå över är att de gnisslar så innerligt när de rosa delen av skorna rör vid varandra.
 
Men over all så är jag nöj med dem, för 273kr i alla fall! :) Men jag kommer nog ändå att leta efter ett par bättre skor i butik!
 
Köpta här



Bilder från shop sidan. Önskar nästan att jag köpt de blåa eller vita nu i stället x3 Men nä! Jag är nöjd med de rosa :D
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0