2årsdag!

Yoo ! ^o^
 
Idag var det min och Joels tvååårsdag sedan han frågade ut mig! ^u^ Och som tradition så gick vi upp och hade picknick på det berg som vi gick upp på efter han frågade ut mig! :33 Förra året så regnade det och nästan stormade det :S Men i år var det soligt och fint! Och så är det ju påsklov också! :D 
 
Det var svårt att ta bild! Solen lyste så starkt att man inte såg något i kameran! D:
 
Den söta lilla nallen gjorde jag på två dagar som present till Joel! ^w^ Han skall ha den när han saknar mig <3 För vi ser oss själva som de två söta björnarna på FB-chatten! Jag är riktigt nöjd över hur den blev i slutet! OoO Jag skall dock fixa en bättre rosett till den någon gång :3
 

Postat av: TheSiike

Men gud så mysigt :D

Svar: I know, right! OuO
Lomise

2015-04-09 @ 17:15:37
Postat av: JUNITJEJ

Vilken söt nalle!

Var har du köpt väskan?

Svar: Jag köpte just den på Confusion! Ett konvent i Göteborg! Men jag har sätt andra konvent sälja den väskan också :)
Lomise

2015-04-14 @ 19:50:48
URL: http://www.junitjejen.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0