Färgat håret lila!

Idag har det lekts med hårfärgning! Men inte på mig haha! Utan jag har färgat Joels hår lila idag! x3 Då jag inte vill färga mitt hår så känns det kul att i alla fall kunna färga hans hår! ^^ Och nu kommer han matcha mig mera när jag går runt i mina rosa och utstickande kläder och han med lila och utstickande hår x33
 
Så fin lila <3
 
Vi hade planerat sedan en tid tillbaka att jag skulle färga hans hår lila. Men för att skojja till det så skrev han på Facebook den 1e april att han skulle göra det. Och ingen tror ju på en då XD 
 
 

Postat av: TheSiike

Haha nice ^^

Btw, är det där Gizmo?

Svar: Neh, det är Simba :3 Jag har inte skrivet så mycket om honom men vi fick honom sommaren 2013!
Lomise

2015-04-11 @ 21:23:56

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0