Lolita meetet ~ ~

Idag var det då lolitameet! Mitt första lolitameet evaah!! :DD Vi var bara fem personer men det var ett bra antal tycker jag! Då det var första gången, you know :33 Det finns ca 100 lolitor i göteborg enligt facebookgruppen, men ändå så är meetsen ganska små generellt, så som jag förstår det x3
 
Detta var gruppbilden på oss 0u0 Den finaste bilden får man väll ändå ta och visa först :3
 
Vi var först på café ~
 
Vi gick sedan på museum! Det var någon typ av "DIY"- utställning. Så man fick pyssla och rita mm där :33 Jag ritade några lolitor och skrev på gammal skrivmaskin ! :D
( "i"- lolitan blev heeeelt konstig XDD)
 
Sedan gick vi och köpte bubbelte och pocky och efter jag sagt hej då till dem så hängde jag med en konventarkompis som jag helt random stötte på, tills min buss gick C:
 
Lolitameetet var jätteskoj! ^.^ Ser fram mot att kunna gå på större meets i framtiden! :D
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0