Småsaker från Ikea

Efter hanamin i söndags så åkte jag och mina föräldrar till Ikea för att äta och köpa lite småsaker ^^ Vi hade inte pengar för att köpa så jättemycket men några saker plockade jag till mig i alla fall x3
 
Det fanns ett par möbler som jag vekligen ville ha! Men det enda jag skulle kunna få plats med skulle vara ett nytt skrivbord. Men jag skulle aldrig ha plats för en klädställning eller en cool stor garderob :< Jag ser verkligen fram mot att kunna köpa på mig fancy möbler och sådant när jag flyttar hemifrån! OuO ~
 
Jag har aldrig varit mycket för ljus eller ens dofter. Men jag var jätenyfiken på att prova mina första doftljus! 0o0 Det fanns en massa goa att välja på ! Men de hade inte choklad! ;3; Men jag tänkte att vanilj och jordgubb skulle bli gott tillsammans c: Dock så luktar de inte så jättemycket, men de är ändå trevliga :)
 
Sedan fick jag en ny handuk x3 Har ingen rosa nämnligen! :O Och det måste jag ju bara ha!! X33 Den och ett sött förkläde köptes c:
  


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0