Studentmössa

Förra veckan fick jag hem min studentmössa! *u* Jag har inte varit så väldigt selfie sugen på senaste tiden dock D: Ville visa mössan när jag hade ett gäng selfies med den men jag har haft det väligt svårt att se bra ut på foton när jag försökt sedan jag fick den ;v; (Lyckades bara få en ganska så bra selfie förra veckan. Den finns på instagram~)
 
Så min alpacca fick vara modell i stället ^v^ 
Jag älskar min mössa! Särskilt facebook-tummen ovanpå!! >u< Den är rosa inuti också C:
 
 

Postat av: SaraNavjord.se

vad roligt med studenten! :)

Svar: Jätteskoj! 8D
Lomise

2015-04-20 @ 11:38:36
URL: http://www.saranavjord.se
Postat av: EbbaChan

Nej vad fin! ;;3;; Kan inte vänta till min student!

Svar: Min kompis gjorde en mini studentmössa till sin student. Den var sååå lolita och jättesöt! Hade nästan velat ha en sådan i stället, haha ;3 Men skall det vara student får det allt vara en officiell mössa tänker jag, till mig själv i alla fall x3 ... Har du tänkt på hur DIN mössa kommer se ut? :D
Lomise

2015-04-24 @ 17:44:38
URL: http://ebbachan.blogg.se
Postat av: EbbaChan

Sv;
Nej gud vad gulligt ^^
Min kommer ha lila band och detaljer eftersom jag går Estet. Vet dock inte om man får ändra, annars blir det nog rosa. Sen någon bra text i bak ^^

Svar: Där vi beställde mössan ifrån får man ta vad man än vill :3 Jag går estet så jag tog en lila glas sten.. grej där fram. Men man fick ta vilken färg man ville oavsett linje! *-* Men jag tycker det är skoj att ha rätt färg till rätt linje i alla fall på stenen~
Lomise

2015-04-25 @ 08:41:00
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0