Bento fredag!

Wo! hej hej!
 
Nu är det äntligen sportlov! Dock hade jag ju hemma studie vecka föra veckan så det känns som att sportlovet kommer lite tidigt.. oh well! Ingen skola = YAY, oavsett vad!
 
På fredagar har jag konstant illustration i fem timmar. Men det är väldigt chill. Då vi ritar typ hela tiden så känns det bara roligt ^^ Dock så är de jag brukar ät lunch med inte där, och även om jag skulle kunna äta med andra så känns det mysigast att sitta kvar i bildsalen medans man håller på att måla. Så jag har köpt på mig en söt bento box och passande bestick! ^^
 
 
I morse så fick jag dock lite brottom. Så det blev inget sött pynt i maten. Bara hjärtformade mini-mackor ^w^
Jag tar och visar när jag är klar med upgiften vad målningen på bilden går ut på O3O
 
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0