I'm a bowling doll!

( ... vänta va? :P )
 
Idag gick jag upp sent för att sedan gå och bowla med pappa C: Efter det gick vi och hämtade mamma och så gick vi för att äta på en kiosk vi alla älskar <3 
 
Det var kul att få ha på sig sådanthär smink + peruk ute och inte bara ha det här hemma. ^^ Det är så långt till stan för mig så det är inte kul att åka in till göteborg bara för att :c
 
Dagens sminkning var ganska simpel men jag gillar den! Skall försöka att ha på mig lösögonfransar och läppstift till vardags en tid fram över! Det tar ju bara så lång tid att ta på sig... Önskar att jag inte tog över en timme att ta sig in till skolan varje dag. Jag vill gärna inte behöva gå upp kl5 var annan dag bara för att göra en fancy sminkning... :C
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0