Närcon vinter Dag 1!

Woho!
 
Närcon vinter i år var hur fantastisk som helst! Jag blev dock sjuk precis när jag kom hem :C Så har varit hemma idag. Det suger.. har sovit hela dagen nästan och har nu på kvällen laddat över bilder och valt ut vilka jag skall ladda upp :) Då det är så många bilder får jag ta att ladda upp dem dag för dag!
 
Så, dag 1!
 
5 poäng till den som vet vem han här är ;3 Blev helt till mig när jag såg att en jag känner cosplayade honom! Aldrig tänkt på att man kan cosplaya honom XD
 
Godis homestuck är bäst homestuck :D
 
Tog bilder på massa fina väskor x3
 
Det fanns en massa märke lolita klänningar och smycken på loppisen och hos lolita försäljarna! Ville så gärna ha en av dem men har inte råd än att köpa märke lolita. Om jag dock hade vetat att det fanns så hade jag nog sparat till att köpa en ;c
 
Såg dessa hamstrar på tumblr för en tid sedan. Blev helt kär! Men köpte ingen! Varför!? ;A;
 
Drömklänning D;
 
Denna köpte jag ;D
 
Måste helt klart göra en sådan tekopp någon gång *o*
 
Skall göra en bildbomb med endast bilder från utstälningen någon gång snart^^
 
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0