Närcon Vinter Dag 3

Så, yosh. Dag 3!
Denna dagen var jag Derpy :3 Börjar tröttna lite på den cosplayen dock :o Vill göra en ny Derpy cosplay från grunden känner jag! För jag älskar att vara henne men de kläderna känns så tråkiga för mig nu ;^;
 
 
Dagens "OH LOOK! KAN MAN COSPLAYA DEM? ;O"- reaktion.
 
Det fanns något 3D företag där. Man fick bli inskannad gratis x3 Funderar på att köpa mig själv. Så kan jag låtsas att jag är en amibo xD
 
Jag och Joel såg när de spelade in sista scenen i 'Närcon meal time'. Det var jätteroligt! Kamerakillarna höll på att ramla omkull efter tagningen för att de skrattade så mycket XD
 
Det där är inte cosplay. Det där är riktiga Tarzan och Jane. Ingen kan övertyga mig något annat *-*
 
Det var ett Ponny meet också! Nu för tiden brukar inte många old school bronies dyka upp för att de inte bryr sig om nya bronies. Men jag känner ändå att det är kul att möta nytt folk, så länge jag är i ponnycosplay och får höra komplimanger, haha x//3
 
Vi ponny cosplayare! Vi hade under dagarna sett några till ponny cosplays men de kanske inte bara var bronies eller visste inte om meetet? :s
 
Mig och min älskade Fluttershy-Ruth ;u;
 
Coola Dashie kom senare :3
 
Nu var det dags för SVT grejen! Jag och Joel hade bytt om oss till kigurumis X3 Jag skall göra ett inlägg senare på vart man kan se våra nackar xD Men gå in på svtplay.se för att se hela cosplay SM! :)
 
Den Elsa i bakgrunden! Den man ser nära telefonen på bilden! Det är min Elsa! Det är min Kakan!! ;U; <3
 
Jag och Joel planerade att rejva på natten! Så vi väntade en timme eller två på att det skulle börja. Vi spelade schack :3 Men sedan när vi gick dit så går alla där ifrån och vi får höra att brandaarmet har gått! Och där blev jag bara så trött och ville gå och lägga mig... blev lite antiklimatiskt... :c
Så får vi höra dagen efter att 10 minuter senare så öppnade det igen.. weeee ;n; Det är tredje konventet nu som mina rejv planer har dragit åt pipan! Nåja! Jag var i alla fall inte dödstrött dagen efter tack vare det så (Y)
 
Så visade de på SVT2 när vi kom tillbaka Cosplay SM utanför sovsalarna :3
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0