Närcon Vinter Dag 4

Sista dagen då c:
 
Tips för nya konventarfolk. Sista dagen på konvent är inte alls händelserik! Det är verkligen bara en dag för alla att åka hem på. Så planera inte att ha den finaste cosplayen den sista dagen ;P
 
Smyg- tar bild på lolitaklänningar, huehueuhue~
 
"Jag hade tråkigt" ... Vänta va? :U
 
8 band nu D:
 
much plush
must buy
wow
 
Bussresan hem (och dit) är alltid en del av konventet! Så länge man hamnar med en grupp kul folk ;3 Detta var faktiskt min bästa konventsbussresa! ^^ Hamnade med just rätt personer! De högljudaste längst bak! XD Och de mest högljuda är mina vänner ocskå <3 Så för folk som skall åka konventsbussar. Om ni vill ha lugn, sitt långt fram!

Vi hade så himla kul! XD Det var en kille som gick efter ett tag för att vi pratade om så dumma grejer! Vissa grejer kan jag hålla med om var väldigt smaklösa så jag själv blev obekväm men jag vet att mina vänner inte är seriösa om det går inte annat än att skratta med :P 
Men att skratta år folk som gör roliga saker när de sover är alltid kul! Vid ett tillfälle så höll alla på att ramla av stolarna för att det var så kul! XD
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0