Stort paket! Oh boy!!

 
Så jag hittade en försäljare på blocket förra veckan som sålde massaaaaaaa ponnys! Blev helt såld! Dock hade de inte Nightmare moon eller Crysalys kvar som jag så gärna ville ha :c Men de hade allt detta!! Med bara en eller två ponies som jag gör om till någon crossover eller sådär så har jag redan tjänat ihop vad jag betalade för allt detta! :D
 
Jag visste inte att jag skulle få ALLT detta ens! När jag frågade på bilder på det de hade kvar så skickade inte alls bilder på allt! I alla fall inte gosedjuren eller på 'måla ponny'-ponnysarna!
 
 
Och just för att jag kommer tjäna ihop pengarna så snabbt så kommer jag behålla rätt så mycket x33 Samlar ju ändå :3 Så alla dessa kommer jag behålla! Ett par är svåra att få tag på, vissa är bakgrundskaraktärer och de längst ner är bara fina randoms xP Och kommer behålla EQD dockorna och dvd-erna också :)
 
Och detta är ALLA jag fick! Det kom också med lite annat ponny merch och en massaaaaaa småtillbehör!
 
Allt som allt är det 6 st plushies, 2 st EQG, 29 brushies mm, 2 dvds, 27 blind bags och 1 G3 brushie :33
Och just det. Varför jag reagerade "Oh boy!" på allt var för att jag hade denna videon på huvudet XD (varning för högt ljud mot mitten~)
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0