Drömtights nr 2!

Woho!
 
Jag hade nästan helt glömt att jag hade köpt dessa! Vilket gjorde mig lite extra glad när de kom med posten ^^ Detta var ett plagg som så fort jag såg det så var jag bara tvungen att köpa det!! Jag kunde inte låta möjligheten passera! Det är för tusan ett par Pusheen tights som är rosa med en massa söta saker på!!! <3
 
 
Dock så hade de ett fel på sig. De var inte sydda rätt (antar jag?). Jag kommer nog att sy in det innan jag använder dem ute men jag är orilig att de inte kommer att passa mig lika bra då :c Nåja. De kommer nog att gå ändå. Men jag blev lite besviken över det i alla fall.
 
 

Postat av: Ufo

Omgash~~~OuO

Svar: ikr 0w0
Lomise

2015-01-17 @ 19:15:24
URL: http://waifuivette.tumblr.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0