Ingen ledig tid för mig inte

Weeee...
 
Har just nu ett projekt i skolan där man skall designa en massa grejer till en produkt. Det är kul och allt! Men jag sätter ribban bara så himla högt för mig själv... Samma sak med mitt gymnasiearbete egentligen. Jag vill bara att allt skall bli så fint som det kan bli! Och då enkla och stilrena saker inte är min grej så tar det också extra lång tid...
 
Men jag antar att jag kommer vara nöjd mot slutet. Även fast att jag inte har gjort något annat de fyra senaste dagarna!! (hade studiedag). Jag borde i alla fall bli klar i morgon eller så. Annars måste jag nog tacka nej till att gå på bio med Joels familj på tisdag då detta skall vara klart på onsdag ;A;
 
Lite skisser mm~
 

Postat av: Ufo

Gåru Estetik& media? ouO

Svar: Ye~ Ouo
Lomise

2015-01-18 @ 20:38:04
URL: http://waifuivette.tumblr.com/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0