Första Rilakkuma plush!

Yo, sweeties! 
 
Innan jul så bytte jag och Lunie ut julklappar! Men varför jag inte bloggat om det förens nu är för att jag var tvungen att byta ut det hon gav mig mot en sak från ebay! Då jag fick en Octavia plushie, viket jag redan hade! *o* Men om jag inte hade haft den så var det en perfekt gåva ;u; 
 
Men jag beställde för pengarna jag fick tillbaka från affären en Korilakkuma ^u^ Min första Rilakkuma plushie! :D Det enda andra rilakkuma jag äger är en Korilakkuma mössa och två mappar som är helt utslitna :P Så jag är glad att jag har en plushie nu ^^ En liten seglare! Då jag bor på en ö eller nått' x3
 
Och sedan får jag ju inte glömma att säga att jag fick en söt cupcake badbomb också! :D Dock så har jag inget bra badkar hemma hos mig så jag får samla på mig badbomber att använda när jag flyttar hemifrån =w= 

 
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0