Kom på öppet hus!

Någon som skall börja gymnasiet till hösten? Skolan jag går på skall ha öppet hus på lördag 11-14 så kom gärna och titta in ^^ 
 
Jag fastnade direkt för min skola när jag först såg den på gymnasiemässan i åttan och sedan dess har jag varit på deras öppet hus tre gånger innan jag började där! Skolan är jättebra tycker jag med alla sina estetiska saker :) Dock när det kommer till vilken skola man än väljer så kommer det alltid vara mycket av tråkiga ämnen och sådant som man hade i nian, men de kreativa ämnena är i alla fall skoj!
 
 
Om jag skulle beskriva skolan bäst så skulle jag nog säga att den passar bäst in på dem som vill mera prova på foto, film och digitala grejer. Jag känner en som bytte skola för att han tyckte att det man skulle göra var för simpelt och oproffsigt. Men det var för att han hade jobbat med mer proffsiga saker sedan innan. Men om man inte har gjort det är det en jättebra skola att få börja med kreativ media saker! :D Och jag som kunde litegranna av varje var allmänt skill på de enklare delarna i början :3
 
 
Så kom på öppet hus på lördag om du är intresserad~ 
 
Klicka på bilden för länk till mer info~
 
 

Postat av: Lunie

Jag gillar de små söta sakerna du har mellan styckena! :3

Svar: Tihi x33
Lomise

2015-01-25 @ 14:58:02

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0