Rainbow island butik

En ny sockersöt butik öppnade i göteborg igår! Jag kunde inte komma på invigningen för att jag jobbade :S Men jag var där idag efter jag var på loppisen! :D Det var ganska så litet, men det var Kawaii shop i början ocskå ju x) De hade inte proppfullt med saker men det de hade var faktiskt supernice! :D Tröjorna gillade jag lite exra mycket c: Jag kollade inte på priset (ops) men jag hoppas de är i bra pris :P
(Jag har ju en sådan Soda klocka som jag köpte på myrornas för en tid sedan! :D)

Postat av: TheCuddlyCloud

OMG OMG! VAR I GÖTEBORG??!

Svar: Andra Långgatan 22~ https://www.facebook.com/pages/Rainbow-Island-Göteborg/374610006064368?fref=ts
Lomise

2015-07-05 @ 12:27:47
Postat av: TheCuddlyCloud

TACK!! <3

2015-07-05 @ 12:51:55

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0