Stuff från igår

 Igår var jag och Joel och köpte tyg borta i Kinna igen. Mamma var snäll och körde oss ^^ Jag hade ju köpt för lite tys sist D: Jag köpte ocskå en ny färg till min cosplay, den förra var allt för rosa </3 Joel köpte också tyg till hans TF2 Medic cosplay! :D Hoppas den hinner bli klar i tid bara!
 
Vi gick ocskå till Emmaus och några andra affärer på vägen hem och köpte lite annat. Jag hittade ett skärp till min faun och även ett par nästan perfekta glasögon till Honey Lemon! :DD Och en fin Cinderella mugg :3 Men jag skall nog ha saker i den i stället för att ha den som mugg~

Postat av: EbbaChan

ÅÅ asså den muggen! *____*

Svar: Ja eller hur!! *o*
Lomise

2015-07-09 @ 14:28:11
URL: http://ebbachan.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0