Efterlängtade studenten

Yay! Student igår! Ingen fest och inget flak! Men ändå kul! :D Jag var inte så nära min klass som helhet men just på studenten så var vi närmre på något vis! ^^ Så jag ser verkligen fram mot återträffen, haha!!
 
Jag gick upp 3:30 då frukosten började 6:30 i stan. Jag hann inte ens locka håret även fast jag gick upp så tidigt :P På frukosten så hade verkligen alla alkohol med sig. Någon hade en flaska med trögflytande nutella med whiskey i! Ok? XD Och nästan alla hade också jordgubbar med sig! Inte jag dock.. men jag fick smaka i alla fall ^^
 
Efter frukosten så åkte vi till skolan! Vi hade faktiskt ganska mycket dö-tid mellan samling, mat och utspring! Men det var ganska trevligt faktiskt. Så man inte behövde stressa~
 
Medans vi väntade på att springa ut så var det så känslosamt! Alla var jättenervösa och taggade! Och att se alla föräldrar genom fönstren gjorde det inte bättre! Haha! När en tjej från min klass först såg att alla stod där så bara stod hon och stirrade helt skräckslaget haha!
 
Åh! Just det! Jag fick ett stependium!! :DDD "Som uppmuntran för flit och framsteg i yrkesstudier" 
Och detta är nog första gången ni får se min klänning ordentligt! :D Typ i alla fall :P Lolita ftw!
 
Väl hemma så började jag med att göra cupcakes! :D Designen var ganska improveserad haha! Sedan kom folket. Mina kusiner från norger kom bara för min skull ;u;
 
Frågesportrunda yay :D Lunie hade ett fel medans Joel hade tre fel hihi! x3
 
Så yay! Studenten var awesome! Jag får lite panik att detta är något som man bara gör en gång! Nu har jag sett fram mot det så lång tid och nu är det över! Jag antar att man får ta och göra något ännu mer extremt one of a time sak för att få bort känslan av att JAG HAR TAGIT STUDENTEN OMG.
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback