Fashion walk i morgon!!

 
I morgon är det fashion walk i göteborg! :D Klockan 12 på Centralstationen börjar vi gå och så tar vi oss göteborg! :3 Alla stilar inom japanskt gatumode är välkomna! Själv skall jag ha decora. För att sådanahär event är enda gången jag känner att jag orkar ha på mig det, hihi x3 Förra året var jag inte med. Jag mins inte varför :s Det var 120 personer förra året som var med och det kommer nog bli mer i år! :D
 
Mer info på Facebook eventet! Hoppas att vi ses där! :DDD
 

Postat av: Ive

Önska att jag vågade gå elr hade nån att gå med ;u;
Men hoppas du kommer ha skoj /(^x^)\

Svar: Det är dock ett bra ställe att möta folk om man inte känner någon ! :D Och även du inte möter någon så kommer du ändå vara en del i gruppen, som alla andra och se fab ut x3
Lomise

2015-06-26 @ 22:34:10
Postat av: K - lär mig sy och sticka

What! Det hade varit jätteroligt att kika förbi och fota men som vanligt är jag inte i stan när det händer något kul...

Svar: Det är ganska värt att åka till stan för ett event som detta! ^^
Lomise

2015-06-26 @ 22:37:47
URL: http://www.stitched.blogg.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0