Fashion walk YAY

Yoo! Fashionwalken idag var helt awesomeeeeee! :DD Och efteråt hade Joel grillning med våra vänner, vilket var ett jättetrevligt sätt att fortsätta dagen på :33 Men tillbaka till modevisningen nu! X3 Vi var inte alls så många som vi hade hoppats på :c Men det var ändå kul! :D Och det var ändå en massaaaa fotografer där! Säkert 10 stycken! Och det är många med tänke på att vi var typ 40 stycken :P
 
Det känndes soma att alla fotografer bara tog bilder på mig D: Nej inte riktigt men :P Men de tog i alla fall mest tid på mig x3 Jag väntar just nu på att fotograferna skall skicka bilderna :) Men några har jag i alla fall redan! :D Jag tar och visar fler bilder på själva promenaden i morgon hoppas jag och sedan en bild-bomb på mig när jag fått bilderna :3
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0