Inomhus picknick

Det var en picknick festival idag! Och göteborglolitorna tänkte ha ett meet i samband med det! :D Meeen.. det regnade D: Så vi hade fixat lokal i stället :P På HK! Där jag varit nästan varje tisdag de senaste två åren haha! Det var jättemysigt att vara där inne med dem. ^^ Det kom inte alls så många som vi hade trott men det var mysigt det med :)
 
~~~~~Det är internationella lolita dagen idag också, weee! :D~~~~~
 
Vi smög oss även in i fotostudion och tog lite kul bilder hihi 0u0 (Oh just det! Jag kommer vara utan Photoshop ett tag. Så jag har inte redigerat bilderna. Hade annars fixat ljus mm.. men ni klarar er nog med dessa bilder ändå c:)
 
Min kompis köpte en ny peruk via mig. Och då den kom igår så fick jag låna den på meetet x3 Då jag kan inte ha på mig nya klänningar på varje meet så kan jag i alla fall ha på mig olika peruker kanske? :o Btw, älskar kort hår <3 Jag skall nog spara ut mitt hår ett tag nu men när det kommer till outfits med peruker så är kort hår helt klart min grej!! 
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0