Ny bloggdesign snart!

Nej men tjena! :D
 
Har sommaren börjat på riktigt nu eller? x3 Det är varmt ute till och från, det är nästan så att man kan gå och bada snart :) Men i stället är jag med kompisar och spelar Smash haha! :3 Men jag har inte bara spelat TV spel denna veckan utan jag har också pysslat flera timmar med en ny bloggdesign! :D 
 
Jag lät en tjej koda min design jag har nu utifrån min idé. Men bara några av de sakerna jag ville ha blev av och många saker blev felkodade.. Jag har bara inte orkat ta tag i det. Men nu så! :DD Jag har fixat en massa med den nya designen! Jag har lärt mig jättemycket med kodning tack vare all hjälp online hihi :3 Det känns som den gamla goda tiden när jag höll på med blogges utseende ofta ^^ Jag är så gott som klar. Jag skall bara fixa rätt typsnitt på allt, fixa header och bakgrund :)
 
Men tills dess så kan jag visa en tjuvkik på hur kommenteringen kommer se ut :D (Den är work in progress 0u0)
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0