Sommarstädning

 
Mitt rum har på senaste tiden blivit helt fullt med saker! Saker som inte har någon plats :C Jag har ett ganska så litet rum också så det utrymmet jag inte har för att ta mig till min säng går verkligen inte att gå på alls! Men idag har jag tagit tag i det! :D Jag har en skrubb brevid mitt rum som har varit full av massa onödiga saker. Så jag har många timmar nu rensat ut grejer! Det får allt ta och gå upp på vinden! Men måste sortera lite också. (Jag är typ en tredjedels klar..)
 
Det finns saker jag vill hitta i lådorna. Saker som jag fick som liten som var väldigt rosa och söta som jag vill ha igen x33 Det finns också extremt mycket onödigt papper och andra saker jag borde slänga men jag kan bara inte ;3; Det får bli till när jag .. flyttar hemifrån.. gifter mig.... dör... huehuehu


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0