Special books

I måndags när vi målade lakan så fick alla i klassen en bok som present från en av våra lärare! Denna lärare var våran klassansvarig i tvåan. Men han har ändå varit speciell till oss i trean ocskå ^^ Han har personligen hjälp mig jättemycket! Mer än vad en lärare brukar göra! Och då han var så speciell så köpte klassen en studentmössa till honom :P Så den fick han också!
 
Och så fick vi var sin bok. Det var lite olika böcker till olika personer. Jag fick en med illustrations insperation! Det finns en story i boken men han tänkte mest på hur upplägget med bilderna skulle ge insperation. Men inte bara det! Till baaaara mig så fick jag även en till bok! :D Bara för attden passade mig så mycket så tror jag att han inte kunde låta bli att köpa den till mig, haha! XD
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0