Eclipse med blommor i håret

Hej på er!
Såg ni solförmörkelsen idag?! Inte jag! :D </3 Det var för molning så man såg verkligen ingenting! I närheten kunde man dock se pyttelite att solen var täckt, men det blev knapt någon ljusskillnad alls.  Det var en väldig besvikelse faktiskt... nåja! Läraren hade i alla fall en live stream uppe där man kunde se hur solen blev moonad av månen. Och nästa kommer ju 2039, så det är bara att vänta! ;3
 
Detta var min outfit idag! Jag kännde när jag gick till bussen att det kanske var liiiite för tidigt för blommot i håret men WHATEVER! :DD Blommorna köpte jag i veckan på Cubus x3 (Borde köpte ett par på ebay i stället men jaja~) 
 
 
Just det! Jag visste inte att det var "olika sockar dagen"! Jag får ha på mig olika sockar i morgon i stället! Haha! </3
 
Jag hade också lite extra smink på mig idag *u* ~
(Och just det. Det skall stå "Tumblrish" hehe..)
 

Postat av: Ellie

Så söt du är ;w;
Jättesöt är du QwQ

Svar: Awwww >U< Tack!! /)//u//(\
Lomise

2015-03-23 @ 18:37:29

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0