Little twin stars på H&M

Så, jag gick till H&M idag med en kompis. Och vi kollade runt och så. Och vad ser jag bland alla småsaker, nästan precis innan vi tänker gå? En Little twin stars smink väska!! En äkta, Twin stars väska!! Jag blev helt till mig! Är detta på riktigt? Kommer H&M att göra Little twin stars produkter!?!? <3

Liksom.. WHOOAA!? Vad kommer de göra sedan? Rilakkuma?!?!? OuO (Antagligen inte, men man får väll drömma?)
 
Jag hoppas verkligen att de kommer göra mera saker med Little twin stars i framtiden! Så länge skall jag gosa med min nya sminkväska! Hihi xux Jag har inte haft en ordentlig sminkpåse innan så jag är så glad att ha en nu! ^^ (även fast hälften av allt i den är till cosplay bara X~X)


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0