Drottning Blankas modevisning!

Så well! Efter att ha velat vara modell i typ sju år nu så har jag äntligen fått göra mitt första modelljobb! :D Inte för någon modellagentur eller så, men ändå! 0u0 Jag var modell för min vän Emma som går modedesign linjen i tvåan! Så hon hade sytt upp en outfit till mig att gå med! Hon var jobbat på den verkligen hela terminen! Jag har varit hos henne en gång var annan vecka eller så hela våren :3 Så igår vart det modevisning och utställning med ettornas och tvåornas grejer!
 
Så här kommer en bildbomb på först bilder på mig, sedan på lite plagg som jag tyckte var extra fina från visningen x3
 
Både Joel och pappa kom till visningen! Eller tja det var tre visningar och de kom på olika :) Lunie var också där! Men.. för att hon går i samma klass som Emma! ^^ Sammanträffande eller hur!?
 
Mina kompisar tycker att jag ser äldre ut D: En sa att jag ser ut att vara typ 23 *-* Jag vill inte vara 23! Jag vill vara 17 för evigt haha ;u; (Är 18 så noooo)
 
 
Det var olika typer av delvisningar. Den första delen var inspererade av olika länders kulturer (där bland mina kläder), sedan var det "hållbar upveckling"- typ av kläder, sedan jackor. Det var några flera saker men jag tog inte med bild på dem :P
 
Den jackan som den lilla tjejen har har Emma också gjort 0u0
 
 Jag vill inget mer än att gå modell igen! >A< Modellagenturer! Ta mig med er!
  
 

Postat av: Ali

Du passar sååå bra i lite jordnära färger! Classy Louise ;)

Svar: Haha! Kanske det! Jag skall cosplaya en faun så det kommer nog bli det mest jordnära outfiten jag frivilligt har på mig! Och då kommer det vara jordnära- rosa färger haha!
Lomise

2015-05-28 @ 23:02:10
Postat av: Frida

Wow! är helt mållös över hur vacker du är, men du är vacker på ett sätt som är mer än bara "ett pretty face". Du ser speciell ut, på ett bra sätt, och passar verkligen som modell!! håller tummarna för din framtida karriär men tror inte det behövs ;)

Nä men kan inte sluta stirra, kvinna vad du är vacker. :)

Svar: Aw tack! /)>u<(\
Lomise

2015-05-30 @ 18:23:52

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0