Sailor Honey Lemon skiss

Hello!
 
Till Närcon så skall jag vara en Sailor moon crossover av Honey Lemon! ^u^ Jag skall vara i en stor grupp där alla är disney tjejer som sailor scouts :D Jag valde Honey för att alla bra var redan upptagna då jag kom in i gruppen lite sent. Och Big hero 6 hade inte kommit ut än så jag valde Honey utan att veta hur hon var, bara så att jag kunde ta henne innan någon annan haha x3 Men nu när jag vet så är jag glad att jag gjorde det :D
 
Men det finns ingen "officiell" design på henne så jag har kluddat upp en själv. Innan jag tänker göra en jättefin version så vill jag hörs förslag från folk vad de tycker om designen ^w^ Så vad tycker ni?~
 
 
Här är några ofeciella crossover art att jämföra med~ Klicka på bilden för att komma till ett galleri med många flera!
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0