Student ponnys

 
Idag har jag varit hemma då jag inte behövde gå på den enda lektionen jag har på tisdagar :P Jag har gjort klart den sista upgiften jag hade och även fixat lite på min studentklänning. Jag har även gjort små studentmössor till några ponnys~
 
Det är tre lärare på min skola som har hjälpt mig extra mycket under åren. Jag hade inte kunnat ta studenten om det inte vore för dem (Och mina föräldrar hihi) Så pappa tyckte att jag skulle ge dem något personligt som gåva för att visa uppskattning! Så jag köpte mig tre ponies som påminner om mig i stilen och gjorde dem studentiga :D Jag skall även limma fast dem på någon sorst plattform med någon text på där det står något 'tack'-aktigt~
 
Jag älskar verkligen designen på dem så mycket! Jag skall nog köpa mig de två random ponnysarna sedan hehe.
 
 


Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0