Julkalendrar

Innna ni undrar: Jag ska inte ha någon kalender i bloggen :( Fick ingen Pet Shop i år så jag fick ingen annan ideé :(

Julkalendern på TV:
Inte bra! Visst, tv-serie... men ingen julkalender! Inte så julig. Men bra Barn-kanalen serie ifall den inte hade varit en julkalender. Gillar kläderna dendär tjejen har :) Mina favoritkalenderar genom åren:

Julens hjältar (1999)
Dieselråttor och sjömansmöss (2002)
Allrams höjdarpaket (2004)

Jag kommer inte ihåg när jag såg på Julens hjältar men har sätt den på DVD för ett tag sedan ;p
Och jag har Allrams julkalender på DVD :P Kanske inte en perfekt julkalender men älskade den!
        

Jag har en chokladkalender också såklart :D Och Maxijonte köpte en med godis


Och så gör jag och Lunie kalendrar åt varandra :D Min till henne:

Den hade vi förra året också men nu är det nya bilder + små prisenter!
Kalendern i panfu är kul :P Man måste låta någon släcka eldin med en vattenbalong :)
Sen får man saker :D Idag får man en soffa (bara GP's) och en lite tomte sak ^^
Och en gran :)



Postat av: Ebla

Jag fick en petshop kalender!

2010-12-01 @ 19:56:48
URL: http://bestpingvingirl.blogg.se/
Postat av: Tuatua

Jag har Pet shop kalendern,och Haribo kalendern har vi i skolan! :D

Så vi får godis! :cool:

2010-12-01 @ 20:19:36
Postat av: Spygirl

Jag såg att jag råkade göra ett ! efter adressen till panfu skvallerblogg men det är www.Spygirls.blogg.se <3 bye

2010-12-01 @ 20:34:51
URL: http://spygirls.blogg.se/
Postat av: lola100

Jag vet vart du bor! Inte vilket hus då. Jag har en likadan kalender som dig (en sån där chokladkalender) Och en till, men det är ett annat märke och med söta björnar på!

2010-12-01 @ 20:52:24
URL: http://kaninpanfulola.blogg.se/
Postat av: Lawiny(anonym den här gången!!!)

e suuur! :@

det har inte kommit snö i tvkalendern ÄN, men jag lovar, DET KOMMER ATT KOMMA SNÖ. Min storasyster spelar En av huvudrollerna... :@ hon spelar Isadora, hon med J-pop stil, hon som harpå sig käderna som du typ gillade!!!

2010-12-02 @ 15:10:52
URL: http://milliyes.blogg.se/
Postat av: Anonym

Lawiny heter du Firsching?

Eftersom du sa att din stora syster spelar Isadora som heter Linnéa Firsching. ;)

2010-12-02 @ 17:12:53
Postat av: Tuatua

Lawiny heter du Firsching?

Eftersom du sa att din stora syster spelar Isadora som heter Linnéa Firsching. ;)



2010-12-02 @ 17:13:23
Postat av: Lawiny(anonym den här gången!!!)

Ehm asså det får ja ej svara på för minaföräldrar

2010-12-02 @ 19:05:36
URL: http://milliyes.blogg.se/
Postat av: Linnéa Firsching "Isadora"

Hejsan Lomise,

min lillasyster som heter Lawiny på Panfu är ett stort panfufan och berättade för mig om din blogg så jag kikar in på den ibland (jag är faktiskt också medlem på Panfu, jag heter Lawenda- men jag är inte inne ofta^^) Îallafall; kul att du tycker att det är en bra TV-serie(även om du inte tycker att den är julig)och kul att du gillade min karaktärs kläder. Och angående det där med "julighetsfaktor": Jag pratade med producenten förut och det är typ tänkt att de fyra första avsnitten ska utspela sig i Oktober och då kan det ju inte vara så juligt ellerhur? Och du kanske kommer ihåg i vintras- det var hur mycket snö som hellst!

Det är inte derekt en julkalender som handlar OM JULEN i sig; men det var ju inte dedär som du hade som favoriter heller.

Jag lovar det kommer vara en lagom dos av jul eller vad man ska säga. ^^

Ha det bra och svara gärna i en kommentar eller skicka ett mail till "[email protected]", eller skicka ett medelande till mig på facebook (där jag heter mitt riktiga namn; OBS jag lägger inte till alla som vän- jag får typ 20 vänförfrågningar per dag av folk jag inte känner).

Kram!

Och ja, Lawiny är min lillasyster.

Kram!

2010-12-02 @ 19:12:30
Postat av: Sickosm

Hihi! Du har samma chokladkalender som mig! Haha!

/Sickosm(Miss Lollo(På moviestarplanet).)

2010-12-03 @ 20:37:46
Postat av: meno

haha 2002 var jag bara 1 år XD

2010-12-04 @ 22:00:15
URL: http://pandameno.blogg.se/
Postat av: Anonym

Snälla Lomise! Hur gör man en panfublogg??

2010-12-07 @ 15:15:03
Postat av: Anonym

Skriv hur man gör en panfublogg på din sida!

2010-12-07 @ 15:16:20
Postat av: Anonym

fint

2010-12-22 @ 15:27:45
URL: http://theresethunell.blogg.se/
Postat av: Skåningen

Mysteriet på Greveholm regerar allt enligt mig såg inte den på tv med har den på VHS. För mig är det inte så roliga julkalendrrar som du håller på. Hur gammal är du?

2011-06-09 @ 15:20:17
Postat av: Anonym

du, den nalkas ´mot jul nu! jag har listan julkalendrar i bloggen, lust att se vad ja tycker och berätta om vad du tkr om julkalendrar? :)

2011-11-03 @ 22:41:37
URL: http://robinhoods.se

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0