Färg på profilkortet

Kommer ni ihåg namnlistan jag och Lunie gjorde?
Den om att icke GP ska få ha färg på profilkortet?
Vi har fått många påskrifter men vi behöver mer :)
Om du inte har skrivit på så gör de :)
Om du inte vill skriva på för att du inte vill ge ut ditt namn så skriv ditt panfunamn bara :)
Klicka HÄR och skriv på :)

Och ni som tycker att allt ska vara gratis och att GP inte ska finnas:
Jag skulle också villja de, men de som jobbar på panfucentralen måste ju ha lön, och att ha en hemsida kostar också pengar. Och ett panfu utan våran kära panfucentral skulle vara ju inte funka, då skulle de ju inte finnas någon som gör alla roliga saker till panfu, som VM grajen till exempel. Så ett gratis panfu skulle vara ett panfu utan så mycke skoj. De är min tiori iallafall. Men de borde iallafall göra så icke gp får ha färg på korten.


Postat av: Ragdoll

har redan skrivit upp mig :)

tycker precis som du

2010-06-26 @ 22:40:49
URL: http://sopbubblor.blogg.se/
Postat av: Duncen

Jag håller med dig Lomise om att Gp borde vara gratis.Panfu centralen måste ju käna pengar.Som när jag träffade Max,Då frågade jag vad pengarna från Gp:et andvänds tills och då svarade han att dom förbättrar panfu (Tror jag)

2010-06-26 @ 23:31:18
URL: http://panfusyskon.blogg.se/
Postat av: alexsandrof

lomis jag är inte gp längre vetinte vad som hende så lomis kalla mig gp endon ok?//alexsandrof

2010-06-27 @ 00:01:03
URL: http://alexsandrof.blog.se
Postat av: D D A N I E L L A A ♥

fin blogg!

Haft en bra midsommar helg? :)

2010-06-27 @ 00:35:02
URL: http://ddaniellaa.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej! ;) jag har precis börjat blogga och skulle verkligen bli superglad om du kunde ta en snabbtitt på min blogg och kommentera? =)

/kram♥

P.S - fin blogg!!

2010-06-27 @ 10:18:53
Postat av: Rebban (PandaRebban)

Hej!

Jag har två frågor.



1.Kan du visa alla dina smilisar på ditt nästa inlägg alltså när du kommer hem från skara.



För jag vill veta hur alla smilisar du kan göra ser ut.



2.du vet när jag sa att jag ville ha en blogg mina föreldrar sa okej men sen när vi läste användarvalen så stog det att man behövde vara 15 år, och sen sa ju du att du skrev in att du var ångre en så, men frågan är tror du att det går om jag skriver in att jag är 10?



/PandaRebban :D

2010-06-27 @ 16:24:35
URL: http://laget.se
Postat av: vik0048

Att ni inte fattar att det är grå kort för att man ska veta vilka som är GP och inte GP!

Förresten så har jag slutat med Panfu eftersom det är så BORING.

2010-06-28 @ 18:05:49

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0