Min morgon på Panfu

Idag sov jag väldigt bra och när jag höll på att vakna kände jag att jag var frisk nog att gå till skolan

Men när jag höll på att morna mig kom de in en kille i mitt rum!
Nu följer du med mig!! Du är sen!! Du ska ju jobba nu!

Jag viste inte riktigt varför han sa så men jag földe med han
Han gav mig en gobbardräkt och spade äfter han hade visat mig ett omklädningsrum
Sen blev jag tvungen att mocka hoss hästarna

Äfter båsen var fina tog han mig till piratbaren där jag var tvungen att äta äcklig mat Jag frågade varför jag var tvungen att jobba.Tydlingen så hade jag bokat tid hoss honnom, att han skulle leta rätt på en pandatjej med blont hår och en rosa tröja som troligtvis skulle vara i häst hagen, redo för tjänst. När jag skulle förklara mig avbröt han bara.

Sen när vi gick tillbaka och jag skulle städa kanin buren var de en tjej där som väntade på oss
Var har du varit Micke?? Jag har väntat här i en timme.
Micke blev helt förvånad

Han lät mig gå och tvingade sig skälv att göra 50 armhävningar för hans misstag

Så när jag kom hem och skulle sova upmärkte jag att jag hade feber igen, så tack vare Mickes ihoppblandning så missade jag undervattensskolan och jag blev sjuk... igen.

PS: De har inte hänt på riktigt, de är bara en mini saga ;)


Postat av: Linny123

ungefär så hände det mig:O

2010-06-09 @ 15:31:06
URL: http://ilovepanfu.blogg.se/
Postat av: Alice d (ragdoll)

Du måste bli frisk!!!!

i morgon skall vi bada med klassen i bäverns pool

Du måste vara där och vi måste ha cyklar!

Ps det är 30 grader i poolen säger bävern

2010-06-09 @ 16:49:33
Postat av: bick321

bra kan du göra en till mini saga du är bäst på det och får jag bli dit största fan

2010-06-09 @ 19:00:14
URL: http://lomisen.se
Postat av: Dolt // Panfu

Heej =) Lomise kan jag få dig som frindes på panfu? Bara om du vill det om du vill det kan du då skrivka det? vilken dag,tid ja det typ bara det på vår skola så harv vi uttanför vårat klassrum ett vatten översmvening // jag ramlade i den när vi skulle gå till mat va så pinit & kommma blött som man har badat hadet inga kläder med mig ( som va tåra =()

2010-06-09 @ 20:18:58
Postat av: wobby1

din blogg äger lomise

2010-06-10 @ 15:59:11
URL: http://melonerna.blogg.se/

Kommentera~

Namn
Remember?

E-post (visas inte)

Bloggadress



Trackback
RSS 2.0